vineri, 2 aprilie 2010

Paste Fericit!


  1. Trebuia sa fim mai buni de Paste.
  2. Trebuia sa iertam acei oameni care ne-au gresit.
  3. Trebuia sa ajutam in Saptamana Mare oamenii saraci.
  4. Trebuia sa mergem la biserica , sa ne spovedim , sa neimpartasim , sa trecem pe sub masa.
  5. Trebuia sa nu vorbim urat sau alte cele.

Din pacate sincer va spun ... nu am fost prea bun in ultima perioada , problemele ma imi sfasie sufletul putin cate putin!Nici nu am iertat , pentru ca am un orgoliu care nu as vrea sa-l patez asa de usor!Nici nu am ajutat oameni... sincer sa fiu.
La biserica nu am mai fost sincer , de Pastele trecut [:(] , nu am avut timp sa ma spovedesc , nici sa trec pe sub masa , nici sa ma impartasesc ...
Va spun sincer mi-e si rusine sa ma duc sa iau lumina.
Si sa va mai spun ca , ce a fost la gura mea in Saptamana Mare , cate injuraturi si alte cele ...
Nu am injurat asa nici cand mi-am luat bataie prima oara...
Tot ce pot sa va spun este ca astept totusi Iepurasul.
Stiu ca nu-mi aduce nimic , dar pot castiga ceva. . . EXPERIENTA!
Asta e cel mai important. Tot ce am vrut sa va spun este ca sunt un mare PACATOS .

Si am vrut sa va mai spun :

Hristos a Inviat! & Paste Fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu