joi, 22 aprilie 2010

15 motive pentru care mi-am tras BLOG!

1. Pe blog pana şi ideile proaste sunt de cea mai buna calitate
2. Am toata puterea necesara sa mă pot face de ras fara prea mult efort
3. Pot sa învart 3 cuvinte fara sa însemne ceva anume "doar e la moda"
4. Fiind un frustrat îmi rezerv dreptul de a fi ironic în spaţiul meu "ceea ce va fi vizibil"
5. Ador sa-mi ocup timpul cu asta "adică sa pierd timpul în timp ce pierd timpul"
6. Am viziuni pur idioate pe care vreau sa le împărtăşesc confraţilor mei
7. Sa mai existe înca un cocalar in world wide web
8. Sa il depăesc pe Zoso, Arhi si Bobbyvoicu la vizite " evident vizite calculate per-total"
9. Pentru ca îmi place sa visez
10. Pentru ca mă pot exprima liber şi fara bravadă
11. Pentru ca blog-ul si berea dau stil lucrurilor
12. Pentru ca adolescenta iţi da milioane de lucruri de discutat
13. Pentru ca sunt satul de "trişti"
14. Pentru ca textul liber in blog-ing poate fi variabil subînţeles
15. Si nu in ultimul rand pentru ca pot!

Sursa : AICI!

Un comentariu:

  1. Pentru un blogger activ, oportunitatea ideala de a imbina placerea cu afacerile o constituie publicitatea prin intermediul blogurilor: scrii de placere si esti platit pentru opiniile tale.
    Blog Money iti poate asigura un venit continuu, fara a te priva de confortul caminului tau.
    Incearca si tu acum accesand acest link !!!
    http://aff.blogmoney.com?aid=2250&acid=187
    Succes !!!

    RăspundețiȘtergere