marți, 6 aprilie 2010

Ce zi . . .



Deci ... Azi m-am trezit pe la ora [15 - 15 : 30] - (Coincidenta , jumatate de drac).
Vecinul meu mult iubit cu care concurez eu la volumul combinei , s-a apucat sa dea [VOLUMUL MAXIM] la muzica ... si ce muzica adorabila [MANELE].
Atunci am zis asa in soapta : "Merci mult vecine , raman dator."
Cum staim ca el se pune sa doarma pe la ora 16 , am dat si eu volumul la [MAXIM] la o muzica [House :X].
Toate bune si frumoase pana pe la vreo 16:30 , cand iubitul meu vecin de sub mine , mi-a batut in teava . Whatever!
Vecinii de la mine din bloc , sunt foooaaaarte interesati de viitorul meu . . .
Ma tot intreaba la ce liceu am intrat ... (bine ma intreaba de 2 ori pe saptamana minim si imi zic dupa "-Aaaa , da parca mi-ai spus").
S-a trezit si tata pe la vreo 18:30 si m-a intrebat daca vreau Shaorma . I-am zis da dute si cumpara.
Ma duc la bucatarie , tata taia niste miel , facuse un sos de usturoi cu smantana , lipiile erau pregatite si mai prajea si cartofi prajiti! [Ce Romantic] ii pregatea lu` mama o Shaorma ca la Tata acasa!
Mda , a fost bunicica , carnea de miel a stricat tot gustul . . .
Acum dupa postul asta , ma duc sa-mi iau o lipie simpla , si mananc cu un pahar de Cola . . .
Va tin la curent cu ce se mai intampla . . .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu