miercuri, 24 martie 2010

Un Vis ? Tu si eu. . .


Visez la ... Tu si eu impreuna plimbandu-ne pe faleza .
Soarele apunand sub adieri de vant , norii sa acopere usor cerul si sa inceapa usor usor o ploaie torentiala.
Sa iti dau bluza mea rosie sa o puten transforma in umbrela.
Sa fugim prin nisip , desculti sa simtim nisipul umed sub picioarele ce au parcurs acelasi drum foarte mult timp.
Sa nu simtim timpul care trece si devine peste ani doar o amintire...
Sa ne privim in ochi sub clar de luna si sa visam cu ochii deschisi la un viitor stralucit.
Sa povestim ce am facut atunci cand nu am fost unul langa altul si sa ne impartasim ideile despre viitor , iar daca avem probleme sa ne sprijinim unul pe altul , caci viata ne pune uneori piedici iar , baiatul poarta o aripa si fata o a doua aripa , iar cand o fata si un baiat sunt impreuna sa experimenteze zborul in doi folosind aceleasi aripi...
Sa te sarut , iar atunci cand o fac sa incep sa tremur si sa ma treaca fiorii usor , sa imi pot simti degetele amortite , iar inima sa inceapa sa bata din ce in ce mai tare
Sa ascultam valurile marii cum se ciocnesc de nisipul umed , cald pe care noi tocmai am calcat si ne-am privit in ochi fugind de-alungul malului...
Sa simt ca esti fata din cosmarul ce-l aveam aproape zi de zi care ma salva de innec.
Sa simt ca o greseala o platesc cu o lacrima , sa iti curga din suflet nu doar din ochi si de fatada .
Sa imbinam armonios timpul cu dragostea ce ne-o purtam si sa ne soptim vorbe dulci la ureche si sa ne alintam. . .

Dar , stiu ca asa ceva nu se v-a intampla niciodata deci nu are rost sa mai spun absolut nimic . . . Totul este doar un vis ce nu poate deveni realitate , sa te trezesti sa vezi ca , ceasul este 3:00 . . .

Un comentariu: