marți, 23 martie 2010

Bal , Aspect si Imbracaminte?


Deci dupa cum spune si titlul , o sa ma descriu si o sa va spun cam , cum a fost la bal.
Toata noaptea am baut [:D] asta sa fie clar [:))].
Deci am purtat o sapca neagra cu alb pe care scria [Beauty Hunter].
O camasa albastra in patratele ca in filmul "Spread" si pe sub camasa un tricou alb cu albastru.
Am purtat o esarfa rosie cu negru diferite nuante.
Blugi de la [Z.Andrea] cu turul jos si conici aproape mulati pe picior.
In ficioare am avut niste tenesi gen de la [Fila] in care erau "picioarele blugului" bagate , culoare un fel de cenusiu cu botul alb.
Parul meu a suferit transformari , de la cret la intins cu placa [:))].
A fost o noapte in care sincer nu am stat deloc jos decat atunci cand am baut.
Muzica nu mi-a placut deci ii voi da clubului un 7 spre 8 pentru muzica ce a cantat si pentru DJ`u care , cred ca era incepator...
Aspectul clubului Player este destul de ingrijit si de dragut.Ceva gen abstract.
Ce am mai facut? Asta e aproape privat` [:))].Ceva pareri in legatura cu poza?

Un comentariu: