vineri, 19 martie 2010

Prima zi de primavara s-a facut simtita!



Hmm` ... Azi 19 Martie 2010 pot spune ca Primavara s-a facut simtita din punct de vedere meteorologic.
Azi am vazut multa viata in Parcul Tineretului :) ca sa vezi ...
Am fost la fotbal cu doi prieteni adevarati (care rar se gasesc). Panze de paianjen se simteau prin parul transpirat , gargaritele stateau pe tine de parca , corpul tau era autostrada.
Curgeau apele de pe tine de parca ar fi fost Nilul prin preajma sau vreo cascada...
In parc nu prea a fost umbra deoarece razele Soarelui erau pretutindeni.
Oamenii erau fericiti , plini de viata , totul stralucea in jur , tineai ochii putin incruntati din cauza Soarelui.
Ghiciti ce am vazut in parc.Multi tineri indragostiti , chiulangii si cocalari care de pe banca strigau "Emo Emo" . Razand mi`am intors privirea catre ei si au tacut , probabil si-au dat seama ca au facut o greseala...
Deci sa spun ca prima zi de Primavara a fost Ok!
Ceea ce a fost mai important , totul a fost verde-n jur si vrabiutele erau pretutindeni.

Un comentariu: